Tuesday, January 19, 2010

my new movie list 2009-2010

Kalau korg nak tau.. pc kat umah sewa aku ni memang on aje 24 jam.. so utk mengelakkan pembaziran internet.. maka aku pon dlwd la movie2 dari torrent.

So memang banyak la movie2 yg aku dlwd. Antara web site yg aku suke sangat guna utk dlwd torrent ni spt www.isohunt.com, http.torrent.jiwang.cc, www.avistaz.com ngn www.d-addicts.com.

Kebanyakan movie yg aku dlwd adelah citer2 org putih yg kat wayg, citer2 melayu yg masok wayg, citer korea ngn jepon.. Pastu ade gk la aku dlwd tv series org putih cam prison break, tv series korea ngn jepon macam fullhouse, sassy girl dan lain2.

Bukan ape, adik2 aku pon minat tengok citer2 ni..so memandangkan aku pon suke mendownload so aku pon dlwd la..Kalau korg nak movie2 yg aku ade leh la cek kat list bwh ni.. boley la share2 ke or tuka2 ngn movie yg korg ade..






No comments:

Post a Comment